Sportlov

Kidsen har fått på sportlov och jag plockade fram vårskorna... Känns inte helt rätt. Men jag gnäller inte för nu längtar jag verkligen efter sol och värme. Vill ha vår, vill ha sommar, vill ha sommarlov helst nyss. Längtar efter varma dagar och att få bada. Längtar till och med efter att vara tvungen att klippa gräsmattan... Eller kanske är det till glaset med en iskall öl eller ett glas bubbel efteråt jag längtar efter...

Jag hoppas att jag får tid till att måla och sy den här sommaren, blev liksom inte av förra sommaren. Det sa bara swisch så var sommarlovet slut. 

Förkylningen har kommit till stugan. Lilleman är på g och J han är redan dunderförkyld. Jag börjar också känna att det är något på gång men det är bara att bita ihop. En vecka till sen har jag lov. 


Kommentera här: