Sommarlov

Har lite svårt att greppa att vi faktiskt har sommarlov nu. Lite kan det nog bero på att både fröken E och fröken V går på sommarlovsslöjd och darav har vi varit uppe med tuppen. Men idag är sista dagen och sen kan vi lägga undan väckarklockan för ett tag.

Midsommar imorgon det känns inte rätt, har inte hunnit ta in feelingen. Fast det blir säkerligen bra ändå. Lite trist att det var så många som inte kunde komma i år, fast samtidigt är det faktiskt rätt skönt att hålla det på en liten nivå. Nu hinner vi ju prata ordentligt med de som är här!

Jag hoppas så innerligt att den här sommaren för med sig ork, tid och möjlihet till att skapa. Jag har så mycket jag vill göra men det tycks aldrig finnas tid och om det skulle finnas en stund över då finns det aldrig ork. Men i sommar hoppas jag att jag ska kunna hitta både tid och ork.



Sommarens första bok är läst. En bok skriven i samma tempo som flrfattaren lever i, 250km/tim utan stopp. 

Kommentera här: