Ungefär där sket sig hela dagen

Faaaan vad jag är pissless på kompletteringar! Ska det aldrig ta slut?!?!? Jag pallar inte en till och ändå vet jag att jag kommer att åka på två till innan den här terminen är över. Och vet ni vad det suger så jävla fett så jag vet inte vad jag ska ta mig till.
 
Hade en känsla av energi när jag begav mig ut med Svesson, den är borta nu. Nu finns det inget kvar det är bara tomt. 
 
Min älskad J har en enorm förmåga att alltid krascha mina presenter till honom. Som det året jag fixade en buggkurs till honom för han tycker det är så kul och precis när jag lyckats fixa allt så säger han på kvällen att det där med buggkurs det är väl ingen bra idé han kommer ju inte hinna träna som sig bör. Eller den gången jag köpt en så snygg klocka och kommer hem från affären och han säger "Kolla jag hitta min gamla klocka som jag tycker så mycket om, jag ska någ lämna in den för lagning" eller som nu jag ringer mamma och frågar om hon kan vara barnvakt en helg så jag kan boka hotell till J och mig. J ringer på andra linjen och jag slår över och han frågar "Kan inte du fråga din mamma om hon kan komma och vara barnvakt en kväll så vi kan bo på hotell?": Ähm nä för jag har just bokat en annan helg så det är rätt kört liksom.... Gaaa! Fast det ingår även en annan del i hans födelsedagspresent som han verkligen inte har en aning om Mohahaha! Jag tror att jag fixat en riktigt bra present i år, det återstår att se på onsdag när J blir ett år klokare ;)
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: