Spännande och läskigt på en och samma gång

Nämen alltså hur gick det här till? Jag är ju så dålig på att välja så nu behöver jag en kloningsmaskin fort som fasiken! Hur ska jag annars kunna behålla mitt fantastiska jobb och samtidigt börja på skolan som jag var på intervju på i tisdags? Just då kändes det ju som om jag var helt säker på att jag ville vara kvar på mitt nuvarande jobb men nu vet jag inte. Gud vad jobbigt det är att behöva bestämma!

 

Det är hur som helst så galet kul att de vill ha mig! Trodde jag inte, tänkte att det finns så många som är bättre lämpade än mig men tydligen passade jag in 😊 Trots alla piercingar och tatueringar …tänka va 😉 Det känns nästan lite overkligt kan jag tycka.

 

Åh herre min gud jag tror att jag lyckats bli godkänd på min Didaktiska analys som är restad sen förra terminen. Det står att den är godkänd och klar, men jag vågar knappt tror det då det stod så förra gången med sen ändrande hon… fast nu har vi en annan examinator då den första inte direkt gav någon feedback som vara användbar för att lyckas med kompletteringen.

 

Nu är det bara en liten rest kvar på en elevtext sen så är det ”bara” SA2 kvar och efter det är jag klar! Yes som jag längtar! Nu känns det som om jag kan fixa det här, det har varit motigt under den här och förra terminen men snart är jag i mål. Snart har jag fixat det här!

 

J är bortbjuden på middag genom jobbet så jag är solo med de små. Ganska gött faktiskt för då kan vi äta mat och sen se film och knapra popcorn och efter det gå och dejta våra kuddar med gott samvete 😊 Bäst att njuta av en lugn fredagskväll för snart är det söndagskväll och dags att planera måndagen 😉

Kommentera här: