Jomen se nu finns det att göra igen

Tisdag nästa vecka då ska jag ha satt alla betygen i mina sex klasser, spännande och läskigt som så mycket annat just nu. Men jag försöker att lugna mig själv med att det värsta jag kan åstakomma är att jag troligen ger några elever lite för högt betyg och med det kanske någon elev får större chans att komma in på en estetlinje än vad som egentligen borde vara. Fast det är klart jag höjer ju kanske medelbetyget lite genom att ge för hög betyg, men det finns ingen som mår dåligt av det ;)
 
Känner mig lite effektiv idag då jag både jobbat och skrivit på SA2. Känns bra, riktigt bra faktiskt. Nu hoppas vi bara att texten inte är helt kass och att vi inte missuppfattat vad som ska så vart. Det visar sig då vi ska ha handledarträff på tisdag. 
 
Fredag igen då, så skönt. Veckorna går fort, helegerna går fortare ;) I helgen ska det bakas julgodis och klä granen som inte hunnit kläs ännu. Så mycket som inte hunnits med. Jag planerar och planerar och allt bara spricker, men vad gör det om 100 år? 
 
På söndag är det lucia i stallet, det blir första gången för E. Jösses vad dyrt det är med ridningen. Inte bara avgiften för att få rida utan all utrustning som behövs. Skyddsvästar, ridskor, ridbyxor, hjälm, ridhandskar m.m.

Kommentera här: