Så var det bestämt...

Fick mitt "efterlängtade " besked i förra veckan, även om beskedet var vad jag förväntade mig så var det ändå som om man ryckte undan mattan för mig. Nu är det i alla fall kört för mig och att köra bil :( Känner mig totalt låst, helt plötsligt känner jag mig mer låst än någonsin. Men det finns inget jag kan göra, det är bara att gilla läget och göra det bästa av situationen. Sen har jag fått op-tid för mina bråck på magen så den 20/1 hoppas jag att jag kan vinka adjö åt dem. Blir lite knöligt då det blir tre dagars frånvaro från skolan och en av de dagarna är det obligatorisk närvaro på :( Men jag har mailat så jag får ta igen det vid ett annat tillfälle... Nästa termin :/ Årets mål: Halvmarathon nr 2 Cykel Vasan nr 1 Stockholm maraton nr 1 Vårruset nr 4 Vildmarksmilen nr 3 .... Så långt har jag kommit får se om det är genomförbart och om det kanske tillkommer något :)

Kommentera här: