VFU nr 2

Imorgon smäller det! VFU rond 2 börjar. Nervös? Näää inte än, men det kanske kommer. Ska dock försöka komma i säng i tid så jag inte är trött första dagen. Dock känns det som om risken är stor att jag kommer vara mer död än levande imorgon då Lilleman tokgnällde på ont i örat idag. Han fick en tablett och sen la vi oss i sängen och jag berättade en saga. Tog inte långtid så sov min lilla skruttunge. Spännande natt att se fram emot känner jag. Näsa termin verkar det bli Bamse *2, också spännande. Mina krav var att dela gruppen på 3-4 och 5-6 och att varje grupp består av max 8 barn. Gruppen får inte vara för stor om det ska gå att få någon ordning på den hela. Söndag då kommer våran lilla Svea! Som hela familjen längtar! Lilla skrotfia som inte alls kommer att vara så liten som hon var när vi var där och hälsade på. Ja så nu gäller det att valpsäkra hela huset. Jösses vad vi har saker!! Jag rensade ut 2 kartonger med skor och 3 sopsäckar med kläder och vet ni vad det värsta är? Jo att de inte syns att jag rensat bort allt detta. Jag vet inte vart jag tagit det ifrån, det fattas liksom inget??? Tentan klarade jag ju trots att jag nollade 2 frågor. Men att det var precis Godkänt jag fick spelar ingen roll, ett G är ett G det syns inte att det var precis på gränsen ;) Löpningen flyter på, just nu vet jag inte om det går så fort men jag har kommit in i att det bara är galet skönt att komma iväg. Jag njuter av den svala luften, mörkret, tystnade och att bara få vara själv och känna att kroppen får jobba. Ska försöka att trycka på lite men känner ingen direkt panik över det, det är skönt att det bara flyter på just nu.

Kommentera här: