Woop woop

Yes! Matematiktentan är Godkänd! Så jäkla nice! Kan jag släppa det och bara lägga all energi på gruppuppgifterna. Jag säger inte ett jag klara mig med råger men jag klarade mig med i alla fall några poäng till godo. Var till optikern idag för att jag ska kunna få linser igen, så jobbigt att ha solen i ögonen hela tiden. Vad fick jag för besked? Jo att jag ska börja vara utan glasögon och endast ha dem när jag verkligen ska kolla på saker på långt håll t.ex. när jag ska läsa av tavlorna och Power Point vid föreläsningar. Så jaha nu ska jag bli utan glasögon, känns skumt. Jag som typ ser noll på håll, men men jag ger det ett försök. Vore ju nice om jag slapp dem framöver. Imorgon har vi som plan att åka till Skansen med de små. Vet inte hur det blir då J är sjuk, men jag hoppas hoppas hoppas att han mår bra imorgon så att vi kan åka. Annars får jag försöka att åka själv, men det känns som det kan bli lite tufft för mitt nervösa och ostabila psyke.

Kommentera här: