Snorigt värre

Och totalt utan ork.
Lite tråkigt att det inte är samma person vi pratar om :/ Snoret står lilleman för i liter vis. Saknaden av ork har drabbat mig vilket inte är någon höjdare i vanliga fall men när man ska försöka passa upp på små sjuklingar och få vardagslivet i den totala byggkaosen att flyta på är det fruktansvärt både fysiskt och psykiskt att inte orka något alls.

Badrummet som de så fint lovade att de skulle göra klart idag om duschen hade kommit (den kom igår och de ringde vi och tala om) ser precis ut som igår. Kanske jag som är kinkig men kl är över 10 och jag har inte sett skymten av någon byggarbetare. Är det jag som fått en sned bild på när deras arbetsdagar börjar? Jag var nämligen säker på att i byggbranschen börjar man runt 7 ja senast 8?????

Kommentera här: