Skansen

Skansen hela dagen igår, vädret var inte på våran sida men det var humöret så det blev en mycket lyckad dag i alla fall :) Vi såg både djärv, varg och lo... tror aldrig att jag lyckats se alla de djuren när jag varit där. Vi var alla nöjda när vi åkte där ifrån, fast det tog lite längre tid att ta sig hem eftersom det var avspärrat över allt så det var inte det lättaste att hitta en väg ut från stan. Sen efter det vart det bio med bästaste L. San Andreas tror jag att den hette, en riktigt bra film tycker jag även om det var aningen för mycket "under vatten scener" för min smak, har lite svårt för dem. Men förutom det var det en riktigt bra film. Idag fick jag sovmorgon och sen låg det ett så himla fint kort från barnen och J på bordet och efter det fick jag blommor och choklad- min familj vet vad jag tycker om :) Sista veckan i skolan nu då, hur har denna termin kunnat gå så här fort?! Jag har haft motivation = noll! Men ändå har det gått så fort, känns som om det var typ en vecka sen vi började efter "jullovet". Snart är vi inne på termin 4 och det innebär att snart är halva tiden gjord. Snart snart kanske jag står där med min examen och min egen klass som jag ska försöka undervisa och förbereda för livet inom skolan. Skrämmande men samtidigt bara längtar j

Kommentera här: