Så mycket grejer

Ärligt vem är det som köper alla saker och ställer i vårt hus??? Jo tack jag vet att det är vi, men va fan även vi måste väl se att det inte får plats nåt mer nu??? Måste bli av med minst två saker för varje ny sak vi köper.... har en del att bli av med om man säger så. Jag fattar bara inte hur jag ska bli av med det, tycker att jag lägger ut det på köp och sälj sidor för struntsummor men det är ingen som nappar på mitt skräp. Finns ju så galet mycket skräp att konkurera med där ute så jag vet inte hur jag ska bli av med allt. Funderar på att ha en loppis, men då ska man ha tid att fixa och trixa med en sådan också och jag känner att tid det är inget jag har direkt i överflöd av för tillfället.
 
Hahaha dock ska jag och J ut och vandra i helgen som kommer. Så gött det ska bli!! Bara att hoppas att vi inte förstör våran helg med att planera in så galet mycket saker så vi inte hinner bara ta det lugnt. Men men vi kommer iväg och gör något bara vi, det händer inte så där galet ofta.
 
Inte någon där ute som är sugen på att införskaffa sig lite skräp?? Har massor till väldigt bra priser :D

Kommentera här: