Sång och panik

Så hur går det för mitt lag nu då? Oj jag vet inte, känns som om jag håller på att drunkna i alla uppgifter som ska in. Men samtidigt kan jag inte riktigt förneka att det är en väldigt rolig och lärorik kurs vi går just nu. Det är kollosalt mycket hela tiden men jösses vad man lär sig en massa hela tiden så jag ska inte gnälla… så mycket… bara lite… då och då… typ varje dag ;)

Paniken är ett faktum inför imorgon i alla fall då man ska stå inför klassen och sjunga (?!?!?!!?). Jag kan ärligt inte ta en ton än mindre få till en melodi och dessutom hålla den genom hela sången, men men det måste göras och sen är det över.

 

Hur går det med mina drömmar om att töja öronen då? Jo då jag tar mig sakta men säkert framåt i min strävan att nå ett mål jag inte riktigt satt upp ännu ;)  Höger öra envisas med att ligga steget före det vänstra hela tiden, men nåja det kommer ju inte spela någon roll när jag nåt ett resultat jag är nöjd med.

Försökte att färga håret lila här i förra veckan, resultat på det? Inte lila alls L Får köra en blekning innan tror jag om jag ska få till än uns av lila nyans i barret.

 

Ser fram emot Halloween detta år. Vi är bjudna på fest hos en annan familj med en hög med kids. Ska bli kul att spöka ut hela familjen och gå på skattjakt. De små önskade inga läskiga dräkter så det fick bli en tiger, en kanin och en krokodil. Nöjda? Oja de lever i dräkterna.

 

Så hur går det med träningen då? Nja si så där. Men vi tuffar på måste nog dock lägga i en högre växel då det går fort och vi snart står där och ska försöka överleva Swimrun.

 

Sen har vi periodens hatämne och det är min uppsats från förra terminen som jag inte fått Godkänd änne, trots otaliga kompletteringar. Sen att läraren inte hittar två av mina inskickade kompletteringar gör ju inte att jag direkt blir gladare på honom. Morr!!

Nåja jag hoppas hoppas hoppas att denna gång ska det bli godkänt.

Kommentera här: