Min kreativasida

En fotlänk, halsband, armband och vänskapssmycke.
Sen gjorde jag fel så det vart att göra nya brickor, fast i detta fall var det tur i oturen för det blev riktigt rätt och bra i slutet ;)
 
Kuggade den där jäkla uppkörningen gjorde jag också. Morr! Men det är bara att ta tjuren i hornen och på det igen!
 
Sen har jag gjort det!!! Jag har beställt hem tatueringsgrejer så nu ska det tatueras grapefrukt :O
 
Först en fotlänk med 1 berlock och 1 bricka
130:-
 
Så ett halsband med barnbarnen
Halsband med kedja, 1 budskapsring, 2 brickor och 1 berlock
225:-
 
Ett armband
 
Halsband till två bröder kan tänkas?
Läderband och 2 brickor
180:-/st
 
Armband till mamma och pappa
Läder armband, det ena i grön/blått läderband och det andra i dubbla runda läderband
1 bricka
 
Läder armband
200:-
 
Halsbandet som det skulle vara (Jag skrev lite fel första gånge, men det löste sig bra ändå)
 
Sen fick jag i uppgift att stämpla ett vänskapshjärta som jag sen hängde i två läderband
225:- för båda
 
Jag tror det var vad jag hunnit med så här långt :)
 

Kommentera här: