2019 du ska bli grym!

2018 var ett jävligt tufft år som kändes så vansinnigt mycket längre än alla andra år, ändå när jag ser tillbaka på året idag kan jag inte fatta hur det kunde gå så fort.
2019 hoppas jag ska föra med sig mycket fina minnen och äventyr. Jag tror på 2019. Du kommer bli ett jävligt bra år!

Vi firade in det nya året med dans och sång, känns som en jäklans bra start. Jag må ha förlorat varje dans men jag är ingen tävlingsmänniska så det gjorde inget och kidsen jublade över sina vinster. Så man kan se det som att alla var nöjda. 
Vi hann även med att spela "Helt hysteriskt" och det var verkligen hysteriskt 😂
 
Nu ser jag framemot ett nytt jobb men kommer sakna min gamla kollegor. Jag ser framemot att få springa halvmaran, tjejmilen och 6öar. Jag ser framemot att få heja på J nör han tar sig igenom Midnattsloppet och Lidingöloppet. Jag ser framemot att få åka skidor och att få slappa i solen och bada. Jag ser framemot mer snö, den fördta vårsolen, sol och värme, hösten alla färger. 

Gott nytt år finaste ni och hoppas att 2019 för med sig många underbara stunder! 🥂✨💖







Kommentera här: