Påsklovet

Jaha så fasiken va loven går fort. Jag hinner inte ens blinka så är lovet nästan slut. Jag längtar till sommaren då lovet är aningen längre och dagarna förhoppningsvis bjuder på sol och bad.
 
Det här lovet har gått åt till att få fröken E till stallet så hon kunde gå på ridläger samt delta i sin första tävling och med det få sin allra första rosett 🎀 
Vi har även röjt lekparker och rastat hunden typ en miljard gånger. 
J jobbar och det är så galet trist. Det är ganska energikrävande att rasta barnen själv. 
 
I fredags bowlade 🎳 vi och det var grymt kim. Ska absolut göras om och då förhoppningsvis med hela familjen. 
 
 
 
På lördag är planen att vi ska åka hem till mamma och äta middag. Det var flera månader sedan vi sågs, de har varit på långsemester. 
 
Det är jobbigt det här med att det finns så mycket saker och så många ord som påminner om pappa. Det är jobbigt att paniken kryper sig på och jag måste hålla ihop och sköta allt ändå. Jag skulle bara vilja köra huvudet i sanden och inte behöva känna nåt mer. När det är som värst känns det bara som om jag inte orkar mer. Hur mycket orkar en människa?
Vi försöker att hitta ett datum för minnescermonin men det är inre det lättaste. Vi kan ju aldrig samtidigt.
15 maj ska jag äntligen få göra min tatuering som symboliserar pappa. Jag längtar och jag fasar.
 
Idag har jag även hunnit med att snagga Lilleman, det behöves bara några månader som startsträcka men nu är det klart. Får vi inte till den där jävla uppsatsen kanske jag ska skola om mig till frisör, jag har ju iallafall 7 återkommande kunder 😉
 
Vi har även hunnit med att ha kalas för Lilleman. Så skönt att det äntligen är över. Nu är det ett helt är till nästa 😉
 
 
 
 

Kommentera här: