Söndag

Jösses vad helgerna går fort. Hinner inte fatta att det är helg förens den är över. Så mycket man vill hinna med så mycket att göra men jag tycker inte ens att jag hinner tänka klart tanken på vad som ska göras förens det är söndagskväll och dags att natta smått och sig själv. 

 

Det finns så många projekt jag vill stätta igång med, men jag vet verkligen inte hur jag varken ska få tiden eller orken att räcka till. Jag vill sy en massa och jag har en hel del bilder som jag vill teckna och måla men när det finns en gnutta tid över saknas energin totalt och finns det en gnutta energi till övers ja då saknas tiden. Men det kommer säkert en dag när de där två går hand i hand och då kanske jag får några av sakerna gjorda i alla fall.

 

Idag ska vi i alla fall montera upp en våningssäng till fröken E och fröken V. Vi köpte sängar till dem för ett tag sedan men vi hade liksom inte kollat riktigt att de fick plats i rummet. En säng gick ju bra men inte två. Nu var det tur att det vart sängar med extrasäng under. Men det är knöligt att dra fram varje kväll för är den utdragen under dagen finns det ingen yta att leka på i princip. Nå väl vi testar nu våningssäng tills vi lyckats göra iordning T´s rum i källaren så S kan ta hennes rum här uppe och då kan Lilleman ta S´s rum och twinsen får varsitt rum de också. Mycket flytta runt men vad gör man inte för alla ska få plats.

Kommentera här: