Att springa sig till något man verkligen vill ha :)

Jo men nu känns det inte lika frustrerande, jag har kunnat smälta och ta in att jag lyckats sabba telefonen ännu en gång. Men det är Ok det gör inget det är bara en pryl. Ska lämna in den på tisdag så får vi se vad de säger och JA det kommer att vara lite smått skämmigt att komma in med den efter bara en vecka ute i det fria ;) Så hur mång höll sig vakna för att se finalen igår då?? Vi gjorde det!!! Eller i alla fall så såg vi alla bidrag, röstningen sov vi igenom. Är mäkta impad av mig själv att jag lyckades se alla, i vanliga fall brukar jag vara den som somnat si så där efter tredje bidraget. Å som om inte själva grejen att jag var vaken genom alla bidrag är tillräckligt för att det ska göras kors i taket och skrika halleluja så fick vi alla sovmorgon till kl 08:30. Jag menar det har inte hänt sen jag jag vet inte typ innan jag fick barn. Så galet skönt det var! Imorgon ska två grejer göras: 1) Vi ska inviga våtdräkterna och testa att simma ute med dem 2) På eftermiddagen imorgon ska "våran" text förevigas på oss båda. J ska ha den på underarmen tillsammans med en G-klav och ett hjärta. Jag ska ha den på axel med en svala. Tanken är att sen bygga vidare ner på armen med en svala för varje barn och text med deras namn på. Den tatueringen får jag om vi fixar Swimrun. Ingen tid förutom att ta sig i mål innan maxtiden gått ut. Onsdag är det Vårruset för mig och då har jag chans att springa mig till något fint igen. Men då ska jag under 28 minuter och det kan bli tufft för mig. Har inte lyckats att springa under 29 vid någon av de föregående gångerna och då har jag varit i bättre form i snabbhet än vad jag är nu. Men kanske jag har bättre vinnarskalle nu än då. Vi får se. Jag ska i alla fall göra mitt yttersta för att jag ska komma i mål innan klockan passerat 28 minuter. Det är ynka 5km så nog borde jag kunna pressa mig själv lite?? Eller?? Ja med mig vet man aldrig, jag kan lika gärna komma in i en känsla av att det är omöjligt, menlöst. Sen har vi Vildmarksmilen i augusti, fixar jag den på timmen så får jag göra två andra tatueringar :) Man måste ha ett pris att springa för och för oss är det tatueringar. Gör vi inte så så kommer vi oss aldrig för att göra dem, vi kommer bara på ursäkter till varför det är för dyrt. Men har vi sprungit oss till dem så har vi liksom gjort oss extra förtjänta av dem ;)

Kommentera här: