MINISEMESTER

Jomen då så då var vi tillbaka efter en 4 dagars kort... lång semester. Vad har vi hunnit med förutom att bada i iskallt vatten, åkt linbana, åkt karusell tills vi tyckte att det gick runt även när det stod still? Jo vi har hunnit tappa bort ett barn och senare även fått släpa hem ett barns som inte alls tänkte följa med hem då hon inte fick hela godispåsen själv, så då tappa vi bort henne igen och fick tillslut be dem ropa efter henne (detta var typ 20 minuter efter att nöjesparken stängde) och efter det när vi väl lokaliserat ungen så fick jag mer eller mindre släpa henne till bilen. Ja det var mest-synd-om-i-hela-världen-attityden som hägrade. Ja detta var kanske inte den bästa semestern och ner det blev inte som jag tänkt mig, nej inte ens i närheten. Men vet ni bad? Ja jag längtar redan nu till näste år, och då ska vi åka bort minst en vecka, helst två. För hur jobbigt det än må vara så är den bästa tiden ändå den jag får tillbringa med min familj.

Kommentera här: