Vart kan jag hitta energi?

Fan vad jag är trött på att alltid vara just trött. Jag längtar efter att orka och jag längtar efter att vilja. Som det är nu känns det lite som det enda jag är säker på att jag vill göra är att sova mer, mycket mer än vad jag gör just nu. Hur sjutton får alla andra tiden att räcka till till att sova och göra allt annat? Jag fattar inte, jag hinner ju inte med ens hälften av vad jag borde hinna.


Just nu ligger två skrivuppgifter och väntar på att bli avklarade också... Jag och efter det ligger ett självständigt arbete och inväntar att påbörjas samt avslutas innan jullovet får börja. 

På det kommer jobbet, barnen med både små och stora bekymmer och hunden henne kan vi inte glömma. 
Jag är evigt tacksam att jag har Ju vid min sida men just nu finns det inte möjlighet för honom att avlasta så mycket då han åker tidigt och kommer hem sent i och med det nya jobbet. 
Men vi håller huvudet över vattenytan och hoppas på mindre stress och mer sömn inom en snar framtid 
💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖

Kommentera här: