2018

Vilka är dina löften eller planer inför årets som kommer? Jag är inte så mycket för nyårslöften, det för att jag aldrig lyckas hålla dem. Men jag ser fram emot det nya året, jag tror att det kommer föra med sig en massa spännande och bra saker. Jag börjar jobba 100% på skolan, kommer behålla min bild med åk 7-9, samt ha bild med åk 2 och 3. Sen kommer jag dela åk 1 med en kollega. Jag tar matematik och hon kör det andra. Det känns jäkligt bra att få jobba med henne, skönt att inte vara själv och få stöd och uppbackning.

Alla uppgifter är klara utom sista uppsatsen men det är under uppbyggnad, ska försöka få den slutgiltiga texten klar till fredag. Tisdag nästa vecka ska den skickas in. 

Fick i uppdrag att illustrera en blommas livscykel i fyra steg. Så himla kul att bli tillfrågad att illustrera olika saker. 



Kommentera här: