Uppsatser och ett uteblivna samtal

Äntligen var både uppsatserna inlämnade! Om det känns bra? Nä det kan jag inte påstå, men det är gjort i alla fall. Kommer garanterat att åka på om inte omtenta så i alla fall komplettering på den vetenskapliga. Ja ja det tar vi då.
 
Imorgon är det sista lektionen med crawl, sen är jag proffs ;) Underbara K kommer och tar hand om kidsen medans jag plaskar. Sen blir det ost, kex, von och Harry Potter för hela slanten. Varför Harry? Jo men vi tänkte att vi förenar nytta med nöje och då vi ska både läsa första boken och se filmen på Litteraturen så passar vi på imorgon med att se filmen :D
 
Darlingen är i utlandet och ikväll vart jag lite sur, besviken men framförallt rädd. Han skulle ringa när han kom till hotellet, men ingen J ringde. Jag både sms, ringde och försökte att nå han över fb. Fick jag något svar? Nix, inte ens ett litet. Då börjar tankarna snura på en gång, kan ha hänt vad som helst. Klockan var mycket när vi pratade sista gången (han ligger 6 timmar före). Han hade lovat att ringa när han kom till hotellet! Nu precis för en stund sedan fick jag tar i honom, han sov. Morr på honom!!! Hade han inte kunnat tänka till lite och bara slagit en snabb pling? Klart att jag blir orolig, vad som helst kan ju ha hänt!
 
Nåja uppsats inlämnad och darlingen är pratade med så nu kan jag väl sova! Natti....

Kommentera här: