Helt galet!

Har fortfarande lite svårt att fatta att jag fixade det, att jag kom runt, att jag sprang hela vägen, att jag kom in på bättre tid än vad jag vågade hoppas på och då trots kisspaus vid 10km. Jag är riktigt stolt över mig själv, att jag vågade tror på mig själv så pass att jag gav mig själv denna utmaning. Sen kan jag känna mig besviken för det vart inte en så tuff utmaning som jag trodde, men jag ska inte vara hård mot mig själv utan se det som så att jag är bättre tränad än vad jag vågade tro. Så nu har jag satt upp två nya mål: Lidingöloppet 2016 (+women´s Health halvmarathon 2016) och 2017 ska jag ge mig i kast med ett helt Marathon :)
oförskämt pigg efter 13km, vart inte ens lite trött förens vid 17km och då höll det i sig fram till 19km då kände jag att jag klara det här. Vilken känsla det var att då inse att jag hade grymt gott om tid på mig för att avverka den sista sträcka och ändå komma under min maxtid :D
Nu sadlar vi om inför lördag för då är det Lidingö MTB som gäller Woop Woop!

Kommentera här: