Första målgången

Fick sista domen på hemtentan här om dagen, jag har klarat första kursen! Känns näst intill overkligt! Lyckan är total!
Förvirringen nästan likadan ;)
Nu går vi in på nästa kurs med totalt fokus!
Grammatik
Kaos
Totalt oförstånd
Men snart
Snart
Då kommer det att vara glasklart :D
 
Nästa  vecka ska jag ta tag i min löpning igen. Knät är så gott som återställt. Ömmar lite vid böjning, men känner att det kommer nog gå att springa på.
Dags att lägga manken till. 19 mag går första startskottet och till dess måste jag få upp både flåset och farten.
 
Varför kan inte våren komma med sol och värme allt blir så mycket lättare då. Istället för nu när det bara är kallt och blött.
Solen sprang förbi en snabbis i förra veckan och direkt kommer sommarkänslan. Påta i trädgården, sitta på altan, grilla, sola och värme!
Så jag längtar!
Uteserveringar
Solstolar
Pool
Ett stort glas kall
Röjande barn
Sommarben

Kommentera här: