Idé torka, ilningar i benen och längtan efter jullov

Ärligt jag vet inte hur jag ska få denna uppsats skriven, det kommer inte ut ett endaste litet ord när jag försöker att skriva. Jag vet inte alls vad jag ska skriva. Boken i sig är ju helt ok, det är roliga bilder och fyndig text, men nä det finns inget för mig att säga om den. Inte nu och inte igår och inte i fredags :( Men jag måste få till mellan 700-800 ord. Hur det nu ska gå till :S
 
Igår var vi och badade med de små, de verkligen älskar att bada. Ja jag tycker också om att bada, men hade uppskattat om det vart några grader varmare i vattnet ( jag vet inte hur jag ska fixa Swimrun). Ortens tidning var där och fotade, så vem vet snart kanske man är med i tidningen iklädd badkläder.... Gaaa skrämmande tanke! Men men jag var i alla fall i vattnet och omringad av kidsen ;)
 
Vet inte vad det beror på men jag har som tandvärk i benen, från höfterna ner till fötterna. Trodde att det skulle bli bättre om jag rörde på mig men det var värre än någonsin igår kväll. Det liksom ilar i benen hela tiden. Jag är inte det som förespråkar tabletter men igår fick jag snällt ta en för att överhuvudtaget kunna komma till ro och kunna sova.
Någon som vet varför och vad det kan vara som gör att denna obehagliga känsla kommer? Jag är ingen gummitarzan men har aldrig haft svårt att stretcha och typ stå med raka ben och lägga handflatorna mot golvet, men nu kan jag knappt stå med raka ben och luta mig framåt? Känns mysko, har googlat men hittar inte vad det kan vara :( Hoppas det ger med sig.
 
Idag ska vi ge oss ut i skogen och grilla korv och bygga kojor. Solen skiner så inte kan vi sitta inne eller hemma heller. Man vill hinna med så mycket som möjligt på helgen så man känner att man haft kvalitetstid med familjen och denna helg har vart en riktigt mysig helg med bara en massa tid med familjen <3
Massa mys med lussebullar och adventsljus :)

Kommentera här: