Inspiration

Åh jösses vad det är saker jag vill göra. Skapar glädjen är tillbaka, det är så mycket jag vill göra att jag inte vet vart jag ska börja.
Jag vill göra smycken (har fått ett litet jobb med ett armband där så en stund har jag att göra).
Jag har fått för mig att jag ska göra stentroll, måla på sten, gravera i sten.
Jag vill röja i trädgården och fixa den lilla rabatt vi har kvar efter att ha grävt upp 90% av den och lagt sten där istället :)
Jag vill rita och måla!
 
Jag man kan nog säga att jag vill göra allt utom att sitta inne och plugga just nu. Vilket är just vad jag skulle behöva göra. Har en uppsats som ska in innan måndag så egentligen har jag inte alls tid med något annat.
Men då är frågan stoppar det mig från att göra andra saker????
Nopp, jag gör precis allt utom just det jag måste göra.
 
Så svårt att låta bli att vara kreativ när det kliar i fingrarna och sommaren står runt hörnet. Altanen är iordning och bara vänter på flera soliga stekheta dagar.
 
Nä nu är det dags att börja angagera sig i att tillverka smycken och känna att jag är tillbaka. Har leget så lågt med den delen av mig själv så länge, känns som jag ligger efter. Så mycket att ta igen, så många smycken som borde gjorts ;)

Kommentera här: