skadeskjuten drake

ungefär så kan man likna mitt humör.
tänker inte ha genom dåligt samvete över det. tycker mig ha lite rätt till katastrofalt humör då jag inte fått en blund i natt.

först kunde jag inte sova då mina ben och höfter gjorde vansinnigt ont (???). var uppe och vandrade i hopp om att det skulle ge med sig. men tillslut var det bara att inse att värktabletter var vad som gällde.
sen kom en febrig E in och stökar. när hon väl börja komma till ro så där runt 3 kommer Lilleman in. han har inga planer på att sova utan håller mig vaken.
kl 4 kommer sen V in och tycker att vi ska gå ner?????
jag tror ärligt att säger jag att jag har fått sova en timma i natt har jag varit positiv.
så där av har jag inte en uns av acceptabelt humör.

idag avråder jag alla från att ens tänka tanken på att försöka nåt med mig.
idag avråder jag mig själv från att över huvudtaget ens existera!

mina barn har alltid varit morgonpigga men idag/natt tycker jag att de gick från morgonpigg till nsttsuddare.

Kommentera här: