Ok men inte bättre än så

Jag kom i mål
Jag överlevde
29:07 min

Det är ok men inte mer än så. Känner jag borde kunnat pressa mig själv mer. Borde kunnat förbättra tiden. Men nu är det lite av bevisat att mig hjälper det inte att ha draghjälp jag springer inte fortare för det. Det enda som kan få mig att trycka på mer i stegen är vilket humör och hur pigga ben jag har.

Vädret var det optimala, super go stämning, mycket folk :) Ja dagen var riktigt riktigt super trevlig.
Men till nästa år ska jag:
• bättra på tiden hemma så jag vet att jag springer under 27, helst runt 25
• se till att stå vid startsnöret så man kommer iväg och inte blir ståendes i dyrbara sekunder

Ja gott folk då har jag klarat av min första riktiga tävling ever!
Plats?
180
Del mål till nästa år:
• hamna på en tvåsiffrig plats ;)

Kommentera här: