Kläder

Beställde hem lite kläder från både ellos och kappahl, ja även lindex men de har inte kommit än. Har vart lite orolig att kläderna kanske skulle komma att vara lite små, är inte van att beställa så små storlekar som jag får göra nu. Och så kommer kläderna hem och allt allt är för stort??? (nä nu ljög jag en bh passa faktiskt precis som de tillhörande trosorna) Vad är oddsen på det? Bara att skicka tillbaka och kryssa i mindre storlekar. Jag kan inte få in i mitt huvud hur jag ser ut nu. Tror nog fortfarande att jag är en liten tjockis som knatar runt.
Men helt klart ett ganska angenämt problem när det för en gångs skull är så att kläderna är för stora och inte så att kläderna inte fanns i större storlek och ändå är för små. Nu börjar "problemet" gå mer åt andra hållet :O
Nå väl tillbaka med kläderna och hoppas att de passar när de kommer i mindre storlek :)

Kommentera här: