Sovmorgon

Måste vara ett hitta-på-ord som är till för att reta gallfeber på oss småbarnsföräldrar. För ärligt finns det verkligen nåt som heter sovmorgon! Jag vet inte att jag kan minnas att jag upplevt en sådan... Eller kl 06:15 kanske är sovmorgon?
Eller är sovmorgon någon form av himmelsk bakelse som avnjuts i en stilla stund på morgonen??? I så fall är det nig många år kvar tills jag lär smaka den :P
Men jag ska inte klaga... så mycket iallafall... det finns ju inte en sportslig att jag missar en sekund av dagsljuset och av dagsljus blir man väl pigg??? Så ok tekniskt sett borde jag vara super pigg med tanke på allt ljus jag hinner lapa i mig under dagarna. Tänk så trött och sluten jag skulle vara om jag fick uppleva en sovmorgon då och då. Nä fy sånt har vi inte tid med måste vara pigg så jag orkar hänga med på barnens alla otyg ;)

Kommentera här: