En riktigt härlig dag

Idag har jag haft en riktigt härlig mor och dotter dag, det vill säga min mamma och jag :) Det var på tok för länge sedan vi hade en dag för oss själva. Vi strosade runt i affärer och jag fyndade två fina klockor en till mig och en till J. Sen shoppade jag lite födelsedagspresenter till T som snart fyller år.
Vi åt lunch och pratade en massa goja. Njöt av härligt väder gjorde vi också.
Nä att det ska vara så galet svårt att få tiden att räcka till till att träffas. Men det blir lätt så speciellt nu när mamma jobbar 100%, jag jobbar alla helger och J dessutom jobbar borta hela veckorna :(
Men vi ska bli bättre!

Sen att min rygg håller på att ta död på mig det är en annan sak. Men man får helt enkelt försöka se det positivt, jag har faktiskt en rygg att ha ont i.
Och dagen med mamma var så trevlig att jag glömde gå på Apoteket och köpa piller :)





Kommentera här: