Dessa underbara småbarnsår

Tar totalt knäcken på mig!!!! Ja jag vet snart står jag här med en hög av tonåringar och undrar vart de små söta barnen som tultade fram genom huset tagit vägen. Men just precis nu när jag är mitt i detta så tar det totalt knäcken på mig. Att aldrig få sova är skit jobbigt. Men visst det är självvalt och på samma gång som jag tror jag ska gå under 500 gånger om dagen älskar jag när de kommer uppkrypandes på nätterna. Borrar in huvudet i armen på en och somnar om på två röda ❤
Snart är den här tiden förbi och jag får vara glad om jag får hålla dem i handen någon gång ibland. Skattar mig lycklig att min 10åring faktiskt låter mamma hålla handen och att jag fortfarande får både hejda puss och kram innan skolan. Snart är det bara ett brölande och en smäll i dörren som gäller.
Så skärp sig nu! Njut av att inte få sova bara för att de små bråkar om vem som ska ligga bredvid och bara för att sängen är för liten för tre små på tvären och en mamma. Snart ekar sängen tom och känns enorm.

Älskade underbara fantastiska hysteriskt trotsiga huliganer ni är kärlek ❤❤❤❤❤

1 Jessica:

skriven

Jag vet känslan! Kan bli tokig på min unge men så fort hon somnar så saknar man henne! :)

Svar: Men visst e d så. D små fantastiska odågor :) vad vore livet värt utan dem ❤
Ina

Kommentera här: