Tävling fram till och med 30/9-12

Passa på att berätta varför just du ska få detta armband eller örhängena!

Nu är det inte många dagar kvar!

 

Nu ska jag lotta ut ett par örhängen och ett armband.


Kom med den bästa motiveringen till varför just du ska få armbandet eller örhängen.

Den 30/9 avslutas tävlingen.



Lycka till nu! Jag ser fram emot att läsa vad ni skriver :)


Armbandet: 10mm brund läderband med stämplad text. Bricka stämålad med "Våga"

 


Örhängen: Stämplade och med stjärna i mitten.

 

 

 

 



 

 

 

1 Lena:

skriven

Jag vill vinna för att jag tänker ge smyckena till min bästa kompis Monica som kämpar så för att få ett eget barn. Själv har jag tre fantastiska pojkar och min vän visar sin kärlek till dem på alla sätt och vis. Hon betyder massor för mig och jag önskar verkligen att hon och hennes man ska lyckas snart med att få ett eget barn efter år av kamp.
Hoppas jag vinner så att jag kan ge smyckena till henne

2 Lina:

skriven

Jag vill ge armbandet med texten "våga" till min mamma. Under väldigt kort tid har flera nära släktingar lurat min mamma på olika sätt. Hon har bara struntat i allting och orkar inte ta konflikterna. Själv tycker jag att hon ska VÅGA ta dessaa konflikter, jag vet själv att hon kommer må så mycket bättre sen. Att hon då kan ha ett armband med ledtexten "våga" tror jag kan göra susen för henne!

3 Anna i Mossahus:

skriven

Jag vill vinna för min egen skull... Eftersom mitt liv just nu är väldigt mörkt och familjen på randen av att splittras -men hoppet är det sista som lämnar en sägs det ju och med "sista andetaget" hoppas jag att familjerådgivningen kan hjälpa oss. Det gäller att VÅGA ta tag i saken även om det känns hopplöst ibland..

Anna

4 Tina :

skriven

Jag skulle vilja vinna detta fina armband och ge det till min syster som nyss fick barn och efter förlossningen tillkom komplikationer och barnets far började bråka och detta armband kanske kan få henne att tänka mer på att våga säga ifrån och vara sig själv så hon blir den bästa mamman till sin dotter <3

5 Carro:

skriven

Jag vill vinna för min skull. Varje dag går jag och bryr mig mer om andra och inte bryr mig så mycket om mig själv, jag är ändras klippa och jag behöver något som påminner mig om att orka trots mina och ändras problem, något som sätter ett leende på mina läppar varje dag. Jag skulle vilja ha ett armband med en text som stärker mig.

6 Bea:

skriven

Hej, jag har tidigare köpt smycken av dig och dom är jag jätte nöjd med. Jag vill vinna detta armband till mig själv. Jag står i en svår period i livet just nu. Jag har precis fått veta att jag har en obotlig sjukdom som heter EDS, och som dessutom är ärftlig så läkarna tror att min dotter på tre år oxå har den. Just ordet VÅGA ger mig styrka att våga fortsätta leva, våga ta tag i alla läkarbesök och allt som måste göras för att få tillvaron så bra som möjligt för mig och min familj.

Kommentera här: