Svårt att sova...

....pga alla ideer jag har i skallen. Igår när jag tänkte passa på att vila medan de små sov midda så kunde jag inte alls sova för jag låg och tänkte på alla fina smycken jag vill göra. Vilket slutade med att jag gav upp sängen och gick ner för att skapa dessa två armband.

Detta armband vart med ett band av mockaimitation. Självklart är texten helt upp till var och en. Men jag tänkte att det kanske är lättare att se hur det ser ut om man skriver, så Amazing Love pryder nu mera min handled :)




Sen gjorde jag ett lika men denna gång med dubbla läderband. Har inte skrivit något på ännu men det kommer säkerligen ;)




Under veckan som varit har jag även fått lyckan att göra ett halsband till ett födelsedagsbarn




Ett halsband till en kärlek




Ett armband för att visa sin kärlek




Ett halsband till en älskad hustru




Sen fick jag önskemålet om ett par örhängen. Så det vart en ny utmaning och jag hoppas de kommer uppskattas




Har mer på gång så jag hoppas på uppdatering med fler bilder inom kort :)





Kommentera här: