Helgens övertid :-D

Jag hinner inte riktigt med att göra allt jag ska, så som att tvätta tex. Högen borde bli mindre men hemma hos oss växer den sig bara större och större.... d e tur kläder inte e en brist vara här :-P
Men d mesta av vad jag vill göra d hinner jag med konstigt det där :-)

Ett armband med namnen och födelsedatum på som min vän beställde :-)

Detta armband gjorde jag åt min vän som ville ha alla sina 7 barn på armen :-)

namnsmycke där jag graverat in namn, vikt, längde o födelsedatum

Till min största tösabit gjorde jag denna blomma igår.

Blomma med namn, datum, vikt o längd ingraverat

Ja min näst störtsa tös måste självklart också få sig något att hänga i halsbandet :-)
Nu e d bara d 3 minsta som ska få sig ett var sitt smycke, men dem har jag inte hunnit göra ännu... som sagt jag hinner bara nästan göra allt jag vill ;-)

Kommentera här: