E inte lika kaxig idag inte....

Yes igår kom sakerna jag beställt. Så jag satt igång att göra halsbanden jag har fått beställning på. Men jösses det här med stämpel-tekniken va inte alls så simpelt och lätt som jag trodde. Skit kaxig var jag, trodde att max en extra bicka skulle gå åt för att känna sig för. Ajaj va fel jag hade! Tror att jag gjorde mitt dyraste halsband hite tills igår. Det gick 7! 7 jäkla brickor! Men nu är de klara.


Stämpalt namnsmycke med flätat läderband


Vad lärde jag mig igår? Ja inget nytt igentligen. Men två (tre) saker insåg jag ännu en gång:
1) bara för att det ser enkelt ut finns det inget som garanterar att det är enkelt.
2) med ett envist sinne kommer man långt :-D  (... ja och hel massa fula ord kan ibland hjälpa)


Här har jag blandat teknikerna att stämpla och gravera

Nu är det bara att packa in dem och klistra igen paketen sen bär de iväg!


Och nu till något helt annat.
Jag tror på en högre makt: PLOGBILEN

Kommentera här: